Saturday 23 April 2011

Widgets

stuck!!!!

assalamualaikum,

sehat? alhamdulillah... aku? erm.. camnilah... jadi tak terurus dah diri... rambut serabut, umah serabut... beria2 jek tetiap minggu nak vakum umah... tapi, tahap kemalasan yang paling tinggi menguasai aku... tapi alhamdulillah, dengan kehadiran 5 orang yang sudi menemankan aku selama seminggu, rahmat buat aku... umah pun jadi bersih secara tetiba... mekaseh yo kak sri tolong mengemaskan rumah yang serabut ini....

nway, aku kembali sendiri (bunyi macamlah tak penah sendiri). mereka2 yang sudi jadi peneman aku selama seminggu yang lepas, telah pulang ke pangkal jalan... erm... nasib baiklah aku dah biasa dengan semua ni... dulu, sebelum kwin pun, aku dok sorang jugak, jadi felo... but, i must admit (wah!!!!!!! speaking tuuuuuuuuu!!!!), masa jadi felo ngan sekarang ni amat berbeza... kalau felo, at least aku ada kengkwn lelain... malam2 p join program dorg... takpun, p meeting... tak pun, p melawat student yang kene histeria... takpun, lepak2 ngan felo2 ngan pengetua lain... tak pun, buat spotcek bilik... takpun, dok sorg2 kat umah melayan tv... tapi kat cni, tak abis2... sinar... sinar... sinar... sinar... nway, aku pun dah biasa camni... bak kata org2 season, alah bisa, tegal biasa, kan????

la ni, aku tengah berperang sebenarnya... berperang dengan perasaan sendiri... entri yang lepas aku ada cakap aku dimintak oleh sv aku suh review paper tuk dia. masa baca abstrak tu, alah, senang jek topik ni,. macam topik aku... tup2, bila aku baca balik semuanya, daripada intro sampailah abis, wah!!!!! TAK PAHAM SEPATAH HARAM PUN DIA TULIS... tahap english dia tak setarap ngan english aku yang 'mantap' ni, sampaikan org tak paham aku cakap.... padan muka aku... love to talk so big!!!!! camana nak viva nanti ek? huhuhuhu

aku tak reply lagi samada aku terima atau tak tuk jadi reviewer tu. nak tolak, sian pulak ngan sv aku. dia dah lah banyak tolong aku, aku pulak payah tak tolong dia. kalau aku pakse jugak aku baca, apa komen aku nak tulis? tulisan kecik? gambarajah besarkan sikit? banyak sgt figure? kalau aku tolak, aku kene cadangkan nama lain kat sv aku. sapa aku nak cadangkan??? arrrrggggghhhhhhh!!!!! taktau nak wat camana sekareang ni... ada dua minggu jek lagi... dah try tuk pahamkan apa content dia... tapi, sebab aku ni jenis yang cepat give up, maka baca seperenggan pun sudah membuatkan aku mengalih tumpuan tuk buat benda lain... pelagi... pesbuk lah... takpun layan drama2 masa kini...

help me... help me... i'm stuck between of two junction.... just figure of speech!!!! (owh... tegeliat sat lidah aku cakap camtu... sorilah, kalau tak kene ngan maksud ye yek.. almaklumlah, english tahap 'marbeles')..

tuanpunyablog: tuan tanah aku nak sewakan balik umah dia ni... sapa nak sewa?

No comments: