Wednesday 6 April 2011

Widgets

opis baru....

assalamualaikum....

saja nak tunjuk opis baru.... hebat sungguh kan... tapi, tulah... opis baru ni hanya akan berpongsi untuk tiga minggu sahaja... sebabnya, equipment ni hanya pinjaman sementara... sebabnya, tuannya kene keluar daripada umahnya... maka, sementara mereka berkelana mencari umah yang sesuai, aku yang suka mengambil kesempatan atas kesusahan orang lain pun, mengofferkan diri untuk meletakkan equipment ini di opis baru aku. sementelah, opis lama kat brunel tu dah jadi macam padang jarak padang tekukur, takleh masuk, sebab depa pun nak pindah ke tempat baru dibangunan lama tempat jin bertendang... tak strategik langsung compare ngan micheal sterling tu... tapi takpelah, hebat jugak opis baru aku ni...


pagi2 bangun macam biasa, pastu mandi, sesiap... pastu sarapan... lepas sarapan, pakai stokin, p sesiap, angkut beg, pastu kuar rumah, amik bus, pusing satu round kat uxbridge tu, sampai town, turun bus, amik bus balik ke rumah, sampai umah, terus masuk keruang tamu, dimana opis baru aku ni berpongsi... maka duduklah aku kat kusi yang selesa ini dan meletakkan laptop yang mulanya kat bawah, ke atas meja ni....


oh, aku tak habaq tadi ek? ha, mmg opis baru aku ni kat umah aku la... kat mana lagi kan... jenuh kalau landlord tau aku buh memacam kat umah dia ni... kene buat gaya2 nak p opis, kalau tak, takde semangat nak buat keje...


keje giler kan???? takpelah, sekurang2nya ada semangat sikit nak p opis kan.... biaq plah apa org nak kata... kalau tak waras, takdelah aku menulis semua ni kan.... oh ya... ni gambar opis baru aku ni.... beserta model kerusi ngan meja yang hanya pinjaman semata2... lagi best rasanya compare ngan opis lama kat brunel tu... especially kusinya...
*plan kalau mengantuk, tdo atas kusi... kalau tak, tak siap keje kan???? (berangan sekejap)

*tengah semangat nak buat keje... pe lagi, menulis blog lah... keje jugak kan??????


sekian, laporan tuk opis baru aku....

tuanpunyablog: banyak error lak aku punya sistem dynamic model ni.. aiyaaaa....

No comments: