Tuesday 19 April 2011

Widgets

jazakallah hukhairan kathiron

assalamualaikum...

terima kasih kerana sudi mengunjungi blog yang merapu ini.

secara tetiba jek blog aku banyak penyinggah, kesan aku yang taktau malu ni, mempromosikan seantero dunia kat pesbuk. kalau dulu, sepi jek blog aku ni, la ni, ramai pulak yang mengisi masa lapang mereka untuk menjengah tulisan aku ni (perasan sekejap).... mekaseh lah naaa... n menkaseh jugak tetiba aku ada pengikut. really appreciate it guys (tetiba leh speaking laks)!!!! terharu I tetiba banyak peminat (hatttttttuuuuuiiiiiihhhhhh!!!!!!)

sahabat sekelian,

mintak maaflah kalau aku selalu tak hapdet blog ni. maklum sajalah:

kengkadang ilham tak datang ketika aku sedang duduk termenung taktau nak buat apa,

kengkadang ilham ada, tapi datangnya ketika aku sedang dalam toilet atau ngah mandi,

kengkadang ilham datang, aku sedang mengejar bus sampai tersembam menyembah bumi,

kengkadang ilham datang ketika aku sedang dok dalam bus,

kengkadang ilham datang dalam mimpi...

jadinya, bila masa nak hapdet blog kan??????

tuanpunyablog: best btol bila kat umah ada tetamuS. ada jugak rakan borak, kalau dak, boraklah aku ngan dinding... takpun, buat konsert sinar... huhuhu

No comments: