Thursday 1 October 2009

Widgets

coretan bulan oktober

salam...

cuti kejap daripada membaca dan menulis progress (kejap menda, setahun dah ko cuti jep oiiiii)... tetiba terasa nak nulis sesuatu tuk tatapan aku sendiri...

baru jek lepas tepon mak ngan adik aku, ita... erm... tetiba rasa rindu sangat kat mak aku... tapi tak banyaklah tanya... sebab mak aku sebuk nak mandi... salah aku gak, silap timing kol mak aku... dekat2 maghrib baru kol... tapi kalau cakap lelama pun, macam takde menda pulak nak cakap.... mak aku pulak macam takde modal nak cerita... soalan biasa yang ditanya, dah makan blom, masak apa, sapa ada kat umah, buat apa... pastu tanya balik soklan yang sama... sian mak aku kene jawab berkali2...

pas tepon tu, baru aku tersedar... alangkah beruntungnya aku mak ayah aku masih bernyawa... walaupun jauh di mata, tapi at least aku boleh dengar suara mereka. boleh jugak buat pelepas rindu... tapi, camana pulak yang mak ayah dorg dah pindah ke alam barzakh? lagi2lah kalau tak sempat jumpa kan... lagilah rindu...

erm... betapa bertuahnya hidup aku ni... alhamdulillah...

tuanpunyablog: malas nak edit...

No comments: