Wednesday 26 November 2008

Widgets

hari terakhir dibrunel dalam 2008....

salam...

waktu sekarang dah kol 3.44 pagi... kenapa aku lately takleh tdo nyenyak pun aku taktau... lebih2 lagi dua tiga hari ni.... org kata sebab aku nak becoti2an selama sebulan.. pulak tu, nak jumpa ngan reta dunia akhirat aku... huhuhu... mungkin kot... tapi, belivit or not.... sejak kene tegur ngan Dr Tillal tu, aku rasa macam tak best jek nak balik ni... apapun, salah sendiri gak...huhuh

erm... taktau nak nulis apa... cumanya, saja nak meninggalkan bekas jejak serta kesan. maklumlah, hari ni merupakan hari terakhir aku kat brunel ni dalam tahun ni... aku harap, misi2 aku balik malaysia akan berjalan lancar... amiiinnnn... risau sgt ni...

to all my pren n kulaan, thanks for the support... memacam aku pk... yelah, takut aku tak kembali terus ke sini... maka, akan berkuburlah blog ini... huhuhu... jiwanglah plak...

nway, doakan aku berjaya melaksanakan misi aku tu ek... thanks...

jep: sekadar coretan diwaktu pagi yang hening....huhhu

No comments: