Tuesday 9 March 2010

Widgets

Gambar2 Jalan Sepain (Edisi kamera pusing2 OKB)

salam....

maaplah lambat upload gambar bahagian yang ketiga ni... sebabnya, dua tiga menjak ni, kurang sehat sikit. almaklum sajalah, keadaan cuaca yang kejap panas, kejap sejuk, panas, sejuk... grrrrrrrr.... taktau nak cakap camana...

cantik2 kan gambar kat bawah ni? yelah gambar2 ni, daripada kamera canggih pusing2 tanpa kaki abang kubib... lainlah kamera cikai kami... huhuhu

layanlah yaaaa.....


*erm... kalau tak silap ni kat sevilla. bangunan apa, kami tak perasan lak... maklum sajalah, sampai sana, terus ujan... takdan nak jenjalan...

*sepanjang jalan, banyak btol aku jumpa signboard ni... maksudnya, hati2 tu... cumanya, yang aku kompius, hati2 pasal apa... rasanya, hati2, sebab moto suka berlumba kat kwasan ni... takpun, jarakkan kereta anda ngan moto... cumanya, kompius, sebab jarang lak aku jumpa moto kat highway ni.. apsal lak dia lukis gambar moto ngan kete lak???? ataupun, dia cakap, kalau jumpa moto, kene hati2, sebab moto2 kat sini suka merempit.... kan?????


*love this picture.... sayangnya, abg kubib takdak... kat ronda ni...

*sierra nevada... as u seen before (wah!!!! speaking aku)....

*dan amik satu dua gambar jek... tak berani nak dok luar lelama... takut demam kembali lagi...

*sejak bila aku jadi skimarimarashidi pun aku taktau... togak cam batang kayu...

*kat cordoba... leh wat potret pemili ni... tengkiu en khubaib... kalau tidak kerana mu dan kamera mu, tak merasalah gambar lawa camni....

*tak larat nak berdiri amik gambar jugak... bagi can lah kat kaum ibu2 ngan anak2...

*muka sembab!!!!

*kereta sewa i.... kalut btol bawak kete ni... macam baru belajo kete...

*gunung gibraltar... maaplah kalau gambar kurang cantik dari segi angle ek... almaklum sajalah, bukan propesenel yang amik gambar ni... huhuhu
tuanpunyablog: apsal aku tak reti2 nak ubah bekground blog aku ni????? aku tak reti atau benda ni susah sangat?????

No comments: