Wednesday 25 February 2009

Widgets

angin btol aku ngan org2 UK ni...

salam...

syok plak bila dah dapat tenet yang laju macam angin ribut taupan ni... klik jek, terus masuk kat website... wah.... bahagianyeeeee..... bandingkan ngan dulu, kalau tak, kalau penting jek bukak mobile broadband tu, kalau tak.. erm... haraaammmmm.... malas btol nak bukak, almaklumlah, terlampau 'laju' sgt samapi boleh tdo masa nak nunggu dia download... huhuhu

la ni dah pakai o2 homebroadband, senang lah sikit... nak update blog, nak update frenster, nak tgk berita, nak chating, nak buat keje3 sekolah (hattttuuuuiiiihhhhh!!!! poyoS!!!!!), dan juga menelaah berita2 terkini malaysia....

rini, tak pasal2 aku kene balik awal.... dahlah keje aku tuk wat paper simposium ni masih blom siap... takde idea langsung aku nak buat... blur.... biasanya aku parking kete kat belakang umah aku ni, yang ada garaj... kebetulan pulak garaj aku (sebagaimana yang diberitahu oleh agen), sebelah tepi sekali... tapi, hari ni, ada org datang sound kata yang tepi sekali tu garaj dia... zah kata, nampak cam marah jek pompuan tu... zah nak alihkan tak berkesempatan, yelah ngan iman yang sungguh 'baik' ni... takmo dok diam langsung... takleh berenggang... so, terpaksala aku balik jugak... sampai kat umah, terus aku parking kete kat tempat yang ada banyak parking sikit, sebelah umah aku... kat area umah aku ni, bukan nya ada spesifik tempat based pada umah... tu yang payah sikit... dalam hati aku.... takut plak esok lusa datang org lain, kata tu parking dia... mana lagi aku nak letak kalau datang org cam tu???? terasa macam kene buli jek... yelah,pendatang kan...

memacam hal dok kat sini... geram plak aku... huhuhu.... tapi takpelah, tu lain cerita... huhuhu lantaklah ngan dorg... kalau dorg datang tegur kata tu parking dia, siaplah aku fire nanti... jgn ingat aku tak berani melawan... dahlah ritu kene sound pasal bising sgt... takpe,kali ni aku akan melawan jugak... aku pun ada hak2 yang perlu aku pertahankan... apa, ingat pendatang macam aku ni, tak reti akan hak2 aku sebagai resident yang sah ke??? aku bayar sewa apa...


tapi persoalan nya....




AKU BERANI KER????????????????? huhuhuhu

tuanpunyablog: maaplah ye, sebab silap tulis penyanyi lagu 'pagi yang gelap tu', almaklumlah, payah dah dgr radio malaysia... kumpulan sebenar, kumpulan hujan...
dear kumpulan hujan, please dun saman me ok...

5 comments:

terungceweng said...

wow sudah ada broadband yang superduper power....dan laju...tahniah2

MOHD KHUBAIB DAN RUZALINA said...

Kalau akulah, aku parking aje depan pintu rumah. Lepas tu aku letak sign kereta rosak. Kalau dia tegur, minta tolong dia tolak keta kat tempat parking.He he he

Anonymous said...

nije... senang sikit nak chat ngan hang... heheheh

kanda beib... ok gak kalau parking depan umah... tapi kalau depan umah tu tangga, nak naikkan kete camana? hehehehe

Anonymous said...

kami pon penah kena jep...siap buh note kat keta tu kata jgn parking situ lagik...org buh depan umah kita nk kata aper...umah dekat ngan tram station gitu l plak...hampasssss...hehehhee

Anonymous said...

ila, lumrah dok negara org kan... kenelah ikot cara depa... alhamdulillah, so far, takde sapa yang letak note lagi. dah 3 hari dah kete aku tersadai kat tempat baru parking tu... heheheh