Wednesday 16 March 2011

Widgets

jalan yang gelap akan terang jugak akhirnya (cam tajuk lagu plak)

assalamualaikum...

tetiba terasa nak menulis lagi... maklumlah, masa banyak n lapang sangat kan, sebabnya dok buat sistem dynamic punya model, tak abis2... bab2 teori, mmg no 1... tapi bila masuk pektikal (nak masukkan model tu dalam software), mulalah jadi bengong... tetiba jek kan...

erm.,.. apa nak cerita rini???

ada sorg student yang baru masuk kat sni... assume barulah ek, sebab aku kurg kenal n tak penah nampak dia melainkan semenjak aku balik ke cni... maybe masuk dalam bulan 1 lah kot... dia ni kan, mengingatkan aku pada 3 tahun yang lepas, iaitu masa memula masuk kat cni...

masa memula masuk brunel ni, macam tulah aku... dok pulun print paper, pastu cuba baca, pastu tak paham, terus letak tepi, bukak benda lain, pastu sambung baca... tak paham ayat, tutup balik... cari artikel lain, print... baca sikit, takpaham, tutup... balik... tdo... tgk website... etc... so, bila tgk dia ni, rasa macam mengimbau kenangan dulu lak... lagi2 bila tgk dia dok baca jurnal, pastu kejap2 bukak benda lain kat pc, pastu sambung baca... erm... lebih kurg akulah dulu tu... so, aku pun cakaplah kat dia (dalam hati jek aku cakap, macamlah aku ni peramah sgt)...

'takpe2... memula mmg camtu... tensen... sebab asik jalan gelap jek jumpa, takpun, sesat jalan tah mana2... maklumlah, taktau lagi nak nuju jalan yang btol2 minat kita... lelama, jalan2 ko nanti akan terang... biar masa yang menentukan k... samada cepat atau lambat, jangan risau OK?...'

hebat tak aku bagi nasihat?

huh! chapter belambak lagi tak abis nulis... ada hati nak bagi nasihat... pooooodaaaaaahhhhhhhh cit!!!!!

notakakiayam: jalan = bidang

tuanpunyablog: layan sedu... huhuhu

No comments: