Sunday 13 December 2009

Widgets

nomas dan iman...

salam...

agak lama juga aku amik mood tuk menulis kembali... aku pun tak bukak blog aku sendiri... sampaikan orang bagi komen pun aku tak reply... org bagi msg pun aku takdan nak balas.... maklumlah, bz... kalau tak bz, ilang pulang idea nak nulis... bila dah ada idea nak nulis, iman pulak sebuk nak tengok nomas dia kat utube. takpun, aku pulak bz ngan keje2 yang tahapaapatah... nway, sebagai memulakan pengisian pada bulan disember ni, aku paparkan gambar2 yang akan memberi seribu cerita disebalik gambar yang dipaparkan... orang kata, one picture can make thousands stories (ye ke org kata camtuh? ke depa cakap lain, aku interpret lain ek? arghhh... lantaklah... do i care???)... tu bagi yang reti nak melihat disebalik gambar lah... kalau yang tak reti macam aku, mesti akan kata, takde apa2pun ngan gambar tu... erm...

silalah lihat gambar dibawah ni... dan tafsirkanlah sendiri (kalau takde keje yang lebih berpekdahlah nak buat...)

*gembira sungguh hatinya pabila mendapat selimut (yang tak macam selimut sebelum nipis ya amat) thomas... dan juga satu thomas sederhana kecil beli dari 'tangan kedua'... tup2, dapat lagi satu thomas yang boleh bwak enjin kat belakang tu daripada penginap sementara bilik kecil... maka... menyusunlah thomas2nya sambil menatap tanpa jemu...

*hajat dihati ingin menjadi thomas juga... namun, baju tak kene ngan kaler... apa nak buat.. tunggu walid dapat elaun dan ummi dapat gaji ek... bleh beli cat tuk kalerkan baju iman jadi nomas...

sebenarnya, takde cerita apa pun... tapi sebab sebelum cerita ini dijadikan bahan cerita untuk diceritakan kepada umum oleh anaknya wak selamat, lebih baik anak apek ni buat dulu... muahahahahahahahahahahahahahahahahaha (gelak kurang jahat)

tuanpunyablog: sebab dulu takde langsung pemainan belian, bila belikan tuk anak2 (eh, anak2 kerrrrr????), maka aku yang excited lelebih... cet!!!!!

No comments: