Wednesday 17 June 2009

Widgets

'pelamin' anganku musnah!!!! waaaaaaaaa!!!!

salam...

hancurnyaaaaaaaaa harapan ku untuk mengumpul harta sementara ada kat cni... buat simpanan tuk pengubahsuaian rumah ku nanti.... sedih btol... aku dok bajet bleh simpan lebih kurang sibu pounds dalam setiap kali elaun masuk... dah bleh dah buat tuk elaun yang masuk kali ni... tapi... bla sampai jek email pasal bil api dah sedia untuk dilihat... aku mula rasa tak sedap badan... menggigil2 tgk bil api tu... aku dok bajet dalam 200 pounds jek... tuk bil yang dari bulan 3 hingga bulan 6 ni... tapi, bila tengok jek bil tu kat tenet..... YA ALLAH!!!!! BANYAKKKKKKKKKKKKKKKKNYERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!! 360 pounds tuk 3 bulan????? banyak btol aku pakai api... padahal, seingat aku, aku banyak kali jugak on off boiler tu, setiap hari... ikut nasihat abang khubaib... pastu, masa bulan 4 tu, aku dah jarang pakai heater... dah jimat gak kat situ... tapi kenapa masih mahal lagik??? hisy!!!! makan duit haram btol kampeni api ni!!!! aku tak redho!!!! biar ko bangkrap cecepat!!!! amiiiiiinnnnnnn

teringat pulak masa dok umah felo dulu.... selama tiga tahun (eh, ke empat tahun aku jadi felo eon) aku tak pernah nampak bl air mahupun api.... kalau datang umah nije atau umah syuk, kalau aku ternampak kertas yang tergantung kat dinding, mesti aku belek lama... almaklumlah, lama tak tgk rupa bil api n air... sampai tak tau camana rupanya kertas bil tu... siap tanya ngan dorg lagi, ni kertas apa... boleh??????

erm... nampaknya hajat nak mengumpul reta tak berjaya jugaklah... ingatkan bulan ni leh sep, tapi banyak jugak duit kene keluar pulak... sementelah banyak benda aku nak kene bayar especially bulan ni ngan bulan tujuh... antaranya, duit minyak kete ulang alik dari umah aku ke warwick selama lima hari, pastu duit deposit sewa umah yang bakal aku duduki (aku pun taktau lagi umah mana aku akan duduk), duit kursus simulation (kedekut btol brunel ni, bayar yuran memahal, tapi kalau ada seminar ke, kursus ke, semua kene sendiri punya... aku tak halalkan ko makan duit aku!!!! eh, duit aku keRRRRR????), dan tak ketinggalan, bil api tu... tu blom masuk duit utang aku ngan kak ina abang kubib... adush!!!!! banyaknya... camanalah aku nak sep duit ni tuk renovate umah aku kat jitra nanti? harapkan gaji, setiap bulan abis camtu jek... tanggungan banyak sgt... umahlah, ketelah, utang ngan mak aku, bil2 semasa... huhuhu... nampaknya aku kene pasang strategi lain supaya aku leh mencantikkan umah aku sebelum aku masuk umah tersebut.... apalagi, kalau bukan menumpang kejap kat umah2 kat UUM tu... bukan tumpang free ek, tapi tumpang untuk menjaga kebajikan pelajar atau dengan kata lain, menjadi felo... pk2 balik, syok jugak jadi felo ni... leh join aktiviti dorg... paling tidak, melawat kawasan asrama, serta mengimbau kenangan lalu masa jadi stodent dulu.... huhuhuhu

tuanpunyablog: dok tgk portal moe ni, kata kuar result KPLI rini... tak kluar pun... tipu aaaaa.....

No comments: