Friday 24 April 2009

Widgets

............... aku????

salam...

tajuk entri kali ni lain macam sikit... tah, tetiba tergerak hati nak nulis macam ni...

jahatkah aku kalau aku memanggil zah GEMFOL (akronim untuk gabungan perkataan daripada gemok dan rofol)??? sebab zah selalu kata dia dah gemok, tapi aku tgk biasa jek... tak gemuk tak kurus pun.... menten jek...

terukkah aku kalau aku gelarkan iman dengan gelaran TEMFOL (akronim untuk gabungan perkataan daripada tembam dan rofol)???? sebab semenjak dua menjak ni, makin tembam pulak aku tengok iman compare masa kat malaysia dulu... suka sangat makan pizza kot, sebab tu cepat tembam...

dannnnn... last but not least,

PERASANKAH aku kalau aku menggelarkan diriku dengan KURSEM (akronim untuk gabungan perkataan KURUS dan HENSEM?????? (huh!!!! nak muntah darah ijau aku rasa.... uweeeeeekkkkk!!!!!)

notakakiayam: rofol = rambut kerinting tapi taklah kerinting sangat, dalam kata lain, ikal

tuanpunyablog: sekali sekala kene gak mengangkat diri sendiri, ye dak????

No comments: