Saturday 27 December 2008

Widgets

nukilan terakhir tahun ini...

salam...

nukilan serta tulisan dan taippan terakhir buat tahun ini... mungkin juga....

panasnya dua tiga menjak ni... ni yang menyebabkan aku merindui sejuk beku di england... ceh!!! lupa daratan btol aku ni...

klah, nak cakap tu jek... kene updat gak, manalah tau kot2 org ingat aku dah arwah sebab lama tak update... so, ni just nak gtaulah yang aku ni MASIH BERNYAWA LAGI... alhamdulillah....

daaaa....

tuanpunyablog: tambah lagi ahli brunel... hari ni terbanglah satu keluarga ke brunel, en aidi ahmi.. hopefully, senanglah dia mencari rumah kat sana, almaklumlah, org2 kuat takde... semuanya ngah coti2 mesia (bukan aku yea... aku maksudkan, abang khir, abang zul... org kuat yang sentiasa jadi sasaran tuk carikan umah bagi pendatang baru... aku???? hah!!! takde maknenye aku org kuat... setakat bawak org p pendaftaran, budak tadika kemas pun leh buat... huhuhuhu!!!!!)...

1 comment:

Rahayu Abdul Rashid said...

title posting ko ni...muler2 baca wat suspen ajer jep...hahahaha! lamer aku tak jenguk blog ko jep! hihihi...ko sihat?