Tuesday 15 June 2010

Widgets

takde stori yang nak dimorikan...

salam...

hampir sebulan aku tak update blog... sian kat org ramai yang menjengah nak baca cerita terkini... kan???kan??? kan??? tak kiralah, peminat ke, musuh ke (yg selalu bagi komen2 negatip), org yang tak kenal aku ke... janji depa melawat kan??? (sekali sekala kene puji gak diri sendiri)

apa nak cerita??? erm... rini takde apa2 kot nak story... la ni [un ngah bz sikit sebab nak setelkan apa yang sepatutnya aku setelkan 3 4 bulan yang lepas... aiyaaa.... lembab btol aku ni... kunun berangan nak abiskan tahun ni jugak... nampaknya, tinggallah mat jep beserta angan2nya yang tak penah nak capai... huhuhuhu....

tu jek update tu bulan ni...

sekian terima kasih...

yang benar;
tuanpunyablog

tuanpunyablog: ok tak design baru ni? konsepnya, katak ijau, melambang, aku mmg cam katak.. melompat tanpa arah tujuan... huhuhuu.

3 comments:

Monolog Sebuah Kehidupan said...

tahniahlah jep....bakal menimang anak kembar...insyaAllah selamat semuanya....kirim salam kat Azizah...

Anonymous said...

he3..smoge tecapai angan2 :D

tuanpunyablog said...

MSK: mekaseh... aku buat akses blog ko kat blog aku... :D

en/cik: amiiiinnn... mekaseh... sapa ek? letaklah nama lenkali... senang saya juga doakan anda..