Wednesday 14 April 2010

Widgets

cepatnya masa berlalu...

salam...

alhamdulillah... idop aku lagi nampaknya... menhirup udara segar... tapi, kepala bengon sikit, sebab terbangun dekat kol 6, ari dah terang benderang... cerah jek... padahal aku dah bangun masa kol 430 pagi, tapi sebab bajet nak bagun kol 5, tdolah kejap... udahnya... subuh denesor lagi jawabnya... aku kene ubah waktu tdo ni... lagi2 nak masuk summer ni... erm...

entri sebelum ni aku tulis kata taknak sambut beriye2 tuk besday iman kan? tapi, tah... terasa kesian plak, bila lama dia ngidam kek besday... last2, p beli jugaklah kat hayes tu... kesian punya pasal... tapi takdelah niup lilin bagai, aku baca doa pastu potong kek... simple... lagipun, dok risau jugak kalau aku pasag lilin suh dia tiup... sat g, abislah kek bertambah perisa.... takpun, api lilin tak padam2, coz tiupnya sungguh bersopan... takpelah iman ek, takyah tiup2... walid baca doa tuk iman pun dah cukup kan?????

pagi tadi kejutkan zah, tetiba zah kata;

"tadi terasa baby gerak bang... mula2 yang belah kiri, pastu belah kanan."

aik, bior betol... cepat btol geraknya... baru nak masuk minggu ke13... lapar kot naaaa....

tuanpunyablog: tgk perut zah, rasanya semalam kecik jek, apsal tetiba jadi naik mendadak? macam masa ngandungkan iman 5 - 6 bulan dulu... erm...

No comments: