Wednesday 13 January 2010

Widgets

berangan jek lebih... cet!!!!

salam...

mengah sungguh rini... mana taknya, jumpa sv kol 130, pastu kelas BI kol 2... kol 118 jumpa sv, dahlah jalannya licin (baru jek salji nak cayaq, dah turun lebat lagi pagi tadi), maka tergedik2 lah aku berjalan nak elakkan peristiwa lama berulang kembali...

abis jumpa sv dalam kol 150 jalan balik ke bilik... dahlah jauh, pastu nak naik tangga plak 4 tingkat... kuruih aku...

solat asar kejap, pastu turun balik ke lecture center. kunun2lah nak attend kelas BI, dalam hati macam taknak, tapi kaki ni paksa jugak g kelas tu...

turunlah aku kembali ke bawah... jalan.... jalan... jalan terus berjalan dimana kaki ini membawa aku... sampai bilik 116, intai dulu sapa yang ajo... tgk2, orang yang membetulkan english aku suatu masa dulu. kelas sikit jek...

maka berjalanlah aku kembali ke bilik aka opis... takpelah, minggu depan aku p lagik (cet!!!! hangat2 taik kuching!!!!!)...

tuanpunyablog: kalau sv tanya aku attend kelas BI, camana aku nak jawab nanti? ~~ erm...~~~

No comments: